dedikerat till FFL

Sovmorgon idag vilket inte var helt fel. Sovit fram till halv elva vilket kan medföra en viss panik hos mig. Kändes som det var en massa saker jag borde göra idag, istället blev det seg frukost och lite kvalitétstid framför datorn.... Det roliga är att det är alltid samma sidor som blir besökta när man sitter framför  burken.. känns rätt lönlöst. Men lite pang prego poddradio har jag laddat ner vilket gör att tiden mest flyger iväg...

läste en rätt rolig artikel i café som fick mig att bli lite förbryllad. Den hette "Dåliga pojkar får ligga mer - så funkar det rent vetenskapligt". I sin korthet är det en intervju med en kärlekscoach baserad i Sydney vid namn Carolin Dahlman
Första frågan var följande:

Är det inte bara en myt att tjejer vill ha bad boys?
Tyvärr, det är sant. Även om många kvinnor ligger sömnlösa för att någon kille vägrat svara i telefon, avslöjat att han är gift eller glömt din födelsedag, så är det bad boys vi helst väljer.

Sen babblar hon på en massa om medfödda behov och dylikt, men avslutar sedan följande..

Vad kan snälla killar göra?
Att så många kvinnor väljer bort det snälla killarna är ett problem för de reko männen, men minst lika mycket för kvinnorna. Att falla för bad boys må vara en medfödd instinkt, men det är sällan roligt. Världen är full av ångest, oro, krossade kvinnohjärtan. Det bästa vore väl om det snälla killarna kunde förklä sig till bad boys. Vänta ett ögonblick med att svara på våra mess. Skippa hundögonen tills vi har fallit för er. Ta för er!

Vad fan ska jag göra med den här informationen? vart sätter det mig på kartan? Det här är fan big news för en helylle kille som en själv! Sammtidigt har jag svårt att förstå... som sagt, jag har stora problem med vad jag ska göra med sån här information... Är det dags att stepp up sitt alphahanne-game månne?
Läser sedan vidare i samma tidning om "jetsetsvenskan" i Australien som nyligen fick fyra års fängelse för anstiftan till mord. Hon har tydligen "hängt" med en hel del mysko typer i Sydneys undre värld och genom detta kunnat leva ett liv i lyx. Då tänker jag så här...
kopplingen, bad boy hittar vacker kvinna - vacker kvinna fattar tycke för dålig pojke - dålig pojke utnyttjar vacker kvinna - vacker kvinna vill omvända dålig pojke - dålig pojke vill inte det - vacker kvinna blir beroende av dålig pojke - dålig pojke utnyttjar vacker kvinna mer - vacker kvinna får ätstörningar alternativt äter för mycket - dålig pojke vill ej ha fd vacker kvinna som numera blivit ett basket case - fd vacker kvinna som numera blivit ett basket case gör vad som helst för att få dålig pojke tillbaka - dålig pojke ber fd vacker kvinna som numera är blivit ett basket case att göra dumma saker för honom - fd vacker kvinna som numera blivit ett basket case gör alla dessa saker för honom och blir som det där fräcka gänget i göteborgstrakten, Fucked For Life....

Så här måste det ju vara!!!!!!!!!!! :) länge leve helyllekillen!!!

Ta hand om er! Jag har jag säkert ännu fler spaningar till på fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0