Dedikerat till....

Idag är det Måndag och allt vad som med en måndag kommer, en ny vecka till exempel.
Likt många måndagar är det rätt tungt att sätta sig på tåget upp till Båstad 07.52 och veta att man har 7 timmar i denna nordvästskånska metropol framför sig. Tro det eller ej men där finns faktiskt människor som bor där under vintermånaderna... dem måste se något jag inte har sett för jag hade aldrig satt min fot där om det inte var 25 grader, sol och massa misslyckade kändisar som försökte få en volleyboll över ett nät (http://www.youtube.com/watch?v=rbj_BNZq4xc&feature=related)

Annars då? Var ute en liten sväng i lördags. Som vanligt när inte pjotte är med hade vi riktigt skoj. Hamnade på Harrys av alla ställen. Mycket kusiner från landet, promiskuösa 30plusare, en hel del HA-folk... en skön blandning med andra ord! Man får gå under devisen det är vad man gör det till! då brukar det mesta bli rätt skoj. Thiman blev dock sexuellt antastad av en mörkhyad man som tog det här med bump & grind till en helt ny nivå... hade video/fottobevis men kvalitén var för dålig för att lägga upp den!

Nu ska jag upp till Kittel om ett litet tag!

uppdaterar bloggen mer snart(läs, imorgon alternativt onsdag!

funderar på att lägga upp den på facebook snart för att massa folk ska bli nyfikna och klicka på nån slags länk och hamna här för att sedan gå in flera gånger i veckan och "spionera" om han (dvs jag) har uppdaterat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0