dedikerat till ett stressigt liv..

hejhej!

Nu var det färdigtentat för den här terminen. Det avslutades idag med en smaskig företagsekonomitenta som inte gick av för hackor. Eller det beror helt på vad man har för refferensramar när det gäller företagsekonomi. Förmogligen hade en ekonomistudent från Lund eller varför inte en gymnasieelev med goda kunskaper i företagsekonomi cyklat igenom den. Man bör därför ha i åtanke att mina refferenser när det gäller ekonomi sträcker sig till att jag förväntar mig att det kommer pengar ur bankomaten när jag trycker in min kod och väljer antalet hundralappar jag vill ha i handen.

Nu tror ni säkert att det kommer bli julefrid i det stjernqvistska residenset men icke, börjar jobba idag klockan fyra, kör en heldag imorgon och några goa timmar på lördag. Fullt upp med andra ord!

Andra viktiga händelser denna vecka är att jag ska vara ledig på nyårsdagen vilket medför att jag kan ta mig ett glas champagne (neee, något billigt mouserande vin blir det säkerligen, men det låter credigare att säga champagne) på nyårsafton som förövrigt ska firas hemma hos kittel om jag förstår allt rätt då stort hus på miatorp verkar något sakralt och bör ej användas vid festligheter!

Som jag länka till i förra inlägget så är det musikhjälpen i P3 just nu. Ett initiativ som jag gillar på många plan. Dels det samhällsekonomiska då det är en mycket god sak att stödja. Dels eventet i sig är väldigt smart då alla dessa galor i överflöd får en att bli tokig. Allt i detta projekt känns väldigt jordnära och genuint + att det gör sig i både radio och tv.. själv har jag varit med stöttat och hoppas ni som läser tänker göra likadant!

Ska ta mig vidare i denna torsdag nu och avverka ett litet arbetspass!

hör från mig snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0