dedikerat till en kille i min soffa med blå kofta...

hallåå där!

Har ju lovat att uppdatera bloggen idag ju och då får jag la ta och göra det också!

dock känns pressen för stor då thiman sitter bredvid mig och väntar sig stordåd. Som ni alla vet är jag ju något av en "ensamskrivare" och gör mitt bästa jobb i en lugn och fridfull miljö inte som nu med två testosteronstinna grabbar som dricker öl och lyssnar på trance. Eftersom Henke har anammat "white sensation-kulturen" och nu enbart lirar låtar som heter saker typ mushroom dance mania ungefär... bevismaterial 2: ligger bara vita linnebyxor och vita skjortor med drak-tryck på... men det är hans liv så jag ska inte lägga mig i!

Jag tänker inte ens gå in på "jag-älskar-bara-svensk-musik-och-hiphop-med-timbuktu-mannen" som sitter en halvmeter ifrån mig och försöker sjunga "hon är min" med GES.... ingen sångpedagåg på denna sidan ekvatorn hade tagit sig an uppgiften att "idolifiera" den rösten!

I övrigt kan sägas att jag avverkat en kårfest och ett julbord i Båstad under onsdagen och torsdagen.
Men jag var killen som kom ihåg vad alla andra hade gjort dagen efter så jag hade nog inte så skoj (att göra en borsta heter det nog internt). I ärlighetens namn så var det faktiskt helt okej. Kul fest och efterfest hos media!

Nepp, nu känner jag mig lite osocial så jag avrundar här och återkommer under helgen med ett fylligare inlägg!

 



Kommentarer
Postat av: THiMaN

kommentars oskulden!

2008-12-13 @ 23:45:03
Postat av: Henke

Gott o blanda stora o små bokstäver thImAn

2008-12-14 @ 03:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0